Stijn nieuwe medewerker communicatie/projecten bij Stichting KMVK

Foto Maildinsdag 03 januari 2023 11:22

Sinds november vorig jaar werkt Stijn als medewerker communicatie/projecten bij Stichting KMVK. Stijn gaat in deze functie helpen met de naamsbekendheid van de keurmerken vergroten en het team ondersteunen bij verschillende projecten om de keurmerken te optimaliseren.

‘’Ik wil graag af van de instelling dat duurzaamheid wordt gezien als een extra taak, en dat ondernemers in plaats daarvan duurzaamheid gaan zien als basisonderdeel van bedrijfsvoeren. Door middel van het promoten en verder ontwikkelen van de duurzaamheidskeurmerken bij Stichting KMVK hoop ik hier een belangrijke bijdrage aan te kunnen leveren.

Zelf heb ik de bachelor Bos & Natuurbeheer en de master Tourism, Society & Environment afgerond aan de Wageningen Universiteit. Hierdoor staat het in acht nemen van ons gedrag en diens gevolgen voor de planeet voor mij centraal. In mijn vrije tijd ga ik verder graag de natuur in, kijk ik een goede film en sport ik regelmatig.’’

Reacties op 'Stijn nieuwe medewerker communicatie/projecten bij Stichting KMVK'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.