Onze labels/keurmerken

Een overzicht van de labels/keurmerken waarvoor wij de inspecties verzorgen.

Green Key

De Green Key is nog een relatief jong internationaal initiatief maar heeft inmiddels wereldwijd zo'n 1600 deelnemers. De Stichting KMVK is een zeer actieve speler en ontwikkelt steeds weer keurmerken en certificaten voor bedrijfssectoren in de toeristisch recreatieve sector en mice markt. In Nederland vinden we de Green Key voor diverse bedrijfsgroepen (oa hotels, campings, bungalowparken, dagrecreatie ).

Blauwe Vlag

De Blauwe Vlag is de oudste en het meest succesvolle milieukeurmerk wereldwijd. Het ziet toe op veilige en schone stranden en duurzame jachthavens. Het wordt in 48 landen uitgevoerd en er zijn meer dan 3000 bedrijven en gemeenten aangesloten. De Blauwe Vlag is er voor stranden en jachthavens.

Nationale Classificatie Groepsaccommodaties

Voor de Nationale Classificatie Groepsaccommodatie (NCG) verzorgen wij de inspecties en de afhandeling van deze inspectie. Zoekt u een met sterren (****) geclassificeerde accommodatie dan kunt u hier kijken.

Nederlandse Branchevereniging Aangepaste Vakanties

De Nederlandse Branchevereniging Aangepaste Vakanties (NBAV) vindt dat iedereen met een beperking een heerlijke vakantie verdient. Daarom is er het NBAV-Keurmerk. Onze inspecteurs inspecteren vanaf 2011 ook in opdracht van de NBAV hun leden.

Stichting Natuurkampeerterreinen

De stichting KMVK verzorgt vanaf 2008 voor de Stichting Natuurkampeerterreinen de inspecties van de terreinen.

Trekkershutten

Net als voor de natuurkampeerterreinen inspecteren onze inspecteurs ook in opdracht van STN hun trekkershutten.