Michel Kloeg treedt namens KHN toe tot bestuur Stichting KMVK

KHN_Kloegmaandag 01 april 2019 11:38

Michel Kloeg, landelijk bestuurslid van KHN, is vanaf 1 april 2019 lid van het bestuur van Stichting Keurmerk Milieu, Veiligheid en Kwaliteit (KMVK). Stichting KMVK beheert in Nederland de keurmerken Green Key en Blauwe Vlag.

Daarnaast stimuleert Stichting KMVK ondernemers in de toerisme- en recreatiebranche om duurzaam te ondernemen en te werken aan de kwaliteit en veiligheid van hun accommodaties. De stichting zet daarvoor projecten op, in samenwerking met brancheorganisaties, gemeenten en andere instanties. In Nederland zijn 685 accommodaties Green Key gecertificeerd, waaronder 450 hotels. Meer dan 180 jachthavens en stranden hebben het keurmerk Blauwe Vlag.

Bestuurlijke ervaring

Erik van Dijk, directeur van de Stichting KMVK is blij dat Michel Kloeg lid is geworden van het bestuur. "Hij heeft ruime ervaring in de horeca en duurzaam ondernemen staat bij Michel hoog in het vaandel. Daarnaast heeft hij veel bestuurlijke ervaring. Niet alleen in Zeeland, maar ook landelijk. Ik kijk dan ook uit naar een prettige en goede samenwerking.”

Over KMVK

De Stichting KMVK is een samenwerking tussen RECRON, HISWA Vereniging, de ANWB en KHN. Michel Kloeg vertegenwoordigt de horecabranche en KHN in het bestuur van Stichting KMVK.

Reacties op 'Michel Kloeg treedt namens KHN toe tot bestuur Stichting KMVK'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.