Quinty nieuwe administratief medewerker bij Stichting KMVK

Quinty2maandag 30 mei 2022 15:08

Quinty werkt sinds februari dit jaar als administratief medewerker bij de Stichting KMVK. Zij helpt graag anderen om problemen op te lossen en vind het belangrijk en leuk om overzicht en orde te creëren. Zij neemt de werkzaamheden over van Antje, die hier 11 jaar gewerkt heeft.

“Ik vind het zelf erg belangrijk om bewust door het leven te gaan. Bewust zijn van jezelf als persoon maar ook hoe wij als mens invloed hebben op onze planeet. Ik vind het dan ook fijn dat ik door middel van mijn werk een bijdrage kan leveren aan het verbeteren van het milieu en ondernemers kan helpen bewust te ondernemen.

In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met mezelf ontwikkelen als persoon. Ik hou van kracht training doen, het beoefenen van yoga, wandelen in de natuur, lezen, dansen, reizen en nieuwe herinneringen maken met mijn partner en vrienden.”

Quinty zal vanaf heden de administratieve taken over gaan nemen en u te woord staan via de telefoon en mail.

Reacties op 'Quinty nieuwe administratief medewerker bij Stichting KMVK'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.